Egy kis paprika élete

Egy kis paprika élete

Ilyen, ha örül egy kis paprika...

2015. május 07. - blogoskodó

Az ablakpárkányban élek, és ezért sokat szoktam nézegetni a fákat, a tájat. Nagyon érdekes ahogy a tél végén még semmi levél, semmilyen virág nem volt én nekem pedig már az első levélkém nőtt. Most már a tavaszi hangulat járja át a világot, ami kicsit fel is dobott. Volt egy nap, mikor reggel szikrázó napsütésben gyönyörködtem az első virágokban, de aztán elkezdett esni az eső. Borzasztóan sajnáltam őket, nagyon fáztak és segítségért könyörögtek. Megszakadt a szívem... elsápadtam, leveleim lekonyultak. A kislány aki locsol engem, azt hitte, hogy szomjas vagyok, és ezért a kelleténél kicsit több vizet kaptam. Szinte fuldokoltam, de mivel egy-két óra múlva kisütött a nap, ezért gyorsan megszáradtam, aztán megint szomjas lettem. De sajna csak másnap kaptam vizet. Sebaj, legalább törődnek velem!
Ezen a képen abból látszik, hogy örülünk, mivel a leveleink felfelé ágaskodnak. ;)

KÖVETKEZIK A FOLYTATÁS...

A bejegyzés trackback címe:

https://kispaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr27440584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása