Egy kis paprika élete

Egy kis paprika élete

9cm túlhaladva :)

2015. május 09. - blogoskodó

A múltnak vége, következik a jelen!
Pár napja abban a hitben éltem, hogy mindjárt elérem a 9 cm-ert aminek nagyon örültem. Ma megmértek és nagy meglepetés ért! - már több mint 9 cm vagyok! A képen nem látszik pontosan, de kb. 9,3 cm-t értem el, amíg a társaim csak 7-8 cm-esek. Hamarosan teljesen ki fogok látni az ablakon, most még nyújtózkodnom kell hozzá.
Tegnap kicsit rossz napom volt, bár kezdem megszokni, hogy hetente egyszer eltávozik pár testvérem. Mivel sokan kikeltünk, és egy kis tálban nevelkedtünk ezért eléggé szűkölködtünk. Egyszer átvittek egy másik helyiségbe ahol elkezdték húzogatni családtagjaimat, akik kisebbek voltak. Azért pont őket távolították el, mivel ő hozzájuk nem jutott napfény, azaz nem tudtak megnőni viszont a vizet elszívták előlünk! Nagyjából akkor fele annyian maradtunk. Azután már minden héten kevesebben voltunk, viszont az igaz, hogy sokkal többet nőttünk, és nem is voltunk nagyon szomjasak! Egyre kevesebben maradtunk, tegnap is kihúztak nagyjából 20 kis paprikát. Eleinte féltem, hogy engem is ki fognak húzni, de hamar rájöttem, hogy én nagyobb vagyok a többieknél, ezért erre esély sincs! (szerencsére!!!!!!!! :D)
Leveleim egyre nagyobbak, aminek nagyon örülök, mert valamelyik nap felolvastak egy kis történetet nekem ami arról szólt, hogy a paprikák általában akkor hoznak termést, ha nagyok a leveleik, később szépek a virágaik.
Erről jut eszembe! Arról még nem is meséltem, hogy én milyen paprika vagyok. Bocskor az én becses nevem, bocskor paprika! A kápiánál nagyobb a termésem, és minden bizonnyal finomabb! Furcsa belegondolni, hogy a termésem belsejében ugyanolyan kis magocskák lesznek, mint amiből én keltem ki. Sajnos viszont, valószínűleg azokból nem lesz kis paprika, mivel őket nyáron kéne elültetni, de gondolom az nem nőne meg. Majd még jelentkezem!
Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr27445284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása