Egy kis paprika élete

Egy kis paprika élete

Sziasztok!

2015. május 07. - blogoskodó

Sziasztok!
Én egy kis magból nőttem ki, most kb. másfél hónapos vagyok. Kicsi magkoromtól fogom mesélni el az életemet egészen az első termésemig. Sok kis testvérem van, én vagyok legidősebb! Sajnos pár családtagom elszáradt, és ezért kicsit szomorú vagyok! A képen a kis levélkéim láthatók, meg egy pár tesóm!

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispaprika.blog.hu/api/trackback/id/tr727440434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása